wtorek, 3 lutego 2015

Podziękowanie i ciekawostka


witam
Już dawno otrzymałam piękne prezenty wygrane u Ani
ale jak to w życiu raz gorzej,raz lepiej.
a u mnie ostatnio więcej "gorzej"

ale nie chcę się użalać,bo wiem że inni ludzie mają stokrotnie gorzej.
Od Ani otrzymałam piękną ściereczkę oraz cudowne serducho.




Dzięki pomocy moich przyjaciół Hany i Jej Męża mam swoje łóżko w pracowni



biała kanapa wróciła na swoje miejsce .



a teraz ciekawostka.
Już kiedyś pisałam że Henio uwielbia odkurzanie.
Zawsze kiedy włączam odkurzacz kładzie się do góry brzuchem i prosi o odkurzanie.
Przekręca się na boki i jest cały happy.
Kizia natomiast ucieka pod stół w pracowni





















Henio prosi ,"odkurzaj mnie"




Przy odkurzaniu przekręca się i nastawia do rury raz boczek,raz brzuszek,
robi to tak szybko że zdjęcie jest poruszone.
pozdrawiam Was i życzę dobrej zimy,bo u mnie pada śnieg.

29 komentarzy:

  1. Mało powiedzieć wiosennie, prawie letnio zrobiło się u Ciebie w pracowni. Takie łóżko zagości u mnie w sypialni, ale z dwoma szczytami, bo Twoja bardziej sofa. Podpatrzyłam w Ściborówce. Henio cudny i z tym odkurzaczem to boki zrywac, moje na sam dźwięk uciekają gdzie się da. Prezenciki tez fajne, bo trochę kolorku wprowadzają do domu. Pozdrawiam i byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również widziałam piękną sofę u Danusi.
      Dziękuję i czekam wiosny

      Usuń
  2. Śliczne prezenty.
    Ale Heniek ze swym upodobaniem wymiata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu może kiedyś nagram filmik z odkurzania Henia

      Usuń
  3. Mam słabośc do takich ściereczek- jest cudna!!
    Życzę samych dobrych dni!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też takie łóżko. Wygodne i formą przykuwa wzrok. A prezenty cudowne, w wiosennych kolorach. Heniu jak zawsze zachwyca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda że wygodne.Kupiłam materac twardy i świetnie się na nim spi
      dziekuje w imieniu Henia

      Usuń
  5. Z tym odkurzaniem to chyba tylko domena długowłosych kotów. Moja Fifi uwielbia odkurzanie i nie da w spokoju odkurzyc nic innego. Natomiast dwa moje krótkowłose uciekaja na sam widok odkurzacza.
    pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fifi też ma długą sierść? Aniu wygłaskaj swoje kociaki.
      pa

      Usuń
    2. Tak, Fifi tez jest długowłosa. Kociaki wygłaskane :-)

      Usuń
  6. Piękne prezenty, ale co ja zobaczyłam przy kanapie? Cudo!!! drewniane pod ścianą. ach...

    OdpowiedzUsuń
  7. na tej desce namalowalam malwy ,pisalam o tym tutaj http://wdomuujagi.blogspot.com/search/label/malarstwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty wspaniałe! a Henio rozkoszny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,ale śliczne prezety-zachwyciły mnie zwłaszcza te wisienki,po prostu przesłodkie:)I gratuluje tak odwarznego kota, moje uciekają po łóżko gdy tylko wyjmę odkurzacz z szafy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Franek jest z tych kotów co uciekają przed odkurzaczem,ale było by dobrze żeby dał się "odkurzyć":)przynajmniej sierści było by mniej w pyszczku albo na podłodze:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh, jakie cudne poduszki! I ten kawał drewna w tle... Serducho cudowne! Ale i tak najwięcej uwagi i podziwu zgarnął miłośnik odkurzaczy :)
    Pozdrawiam i życzę, żeby już nie było "gorzej", a tylko lepiej i lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prezenty, ale Henio najlepszy:)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenciki:) ..a Twój Henio jest niesamowity!!:)))) Mój rudy kotek nie boi się odkurzacza, ale żeby az tak sie podkładać, to nie :))) No ubawiłam się gdy ujrzałam to zdjęcie Henia z odkurzaczem:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty, w ładnie dobranych kolorach. Fajnego masz kota, mój pies nie przepada za odkurzaczem. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne podarunki Jago:)! A Henio cudowny!
    Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog... taki klimatyczny. Przyznam, że długo po nim buszowałam. Zachwycało mnie wszystko: piękne prace, koty, kwiaty, dekoracje. A gdy zobaczyłam znajome miejsca mojego rodzinnego miasteczka - najpierw zdziwienie, dalej radość, wzruszenie... Oj! Będę częstym gościem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity Henio:)) Moja kotka ucieka na widok rury od odkurzacza :)))
    Piękne łóżko w pracowni i od razu zagościły na nim fajne poduszki:)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. odkurzacz u mnie to JEDYNA rzecz , przed którą mj kot ucieka ... nieprawdopodobne !!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kicia urocza ...nasz pies(wielkości Twojego Henia) przewrotnie gdy widzi odkurzacz wchodzi w najciemniejsze zakamarki ;)

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu