poniedziałek, 14 czerwca 2010

Kwadraty i czapka schematy

Nie wiem czy Wam tez tak szybko ucieka czas!!?
Przyjechała  Julia i przymierzyła czapkę , wcale nie chciała jej zdjąć. a upał był potworny!
 Schemat czapki to wzór wymyślony w trakcie robienia.Podzielę się schematem.
O
80 oczek  druty 3,5.Ściągacz 1o.l,1o.p.,ściągacz zrobiłam na 4cm.! 1 rząd   /raport czyli powtarzamy/ 2p,3l,4l,2p,4l,3p,2l./
 W drugim rzędzie  2p o  przekładamy na lewo o jedno oczko,.pozostałe tak jak w raporcie.
zygzaki robię co jeden rząd, kiedy linia zygzaku znajdzie się przy prawych oczkach  wówczas w połowie lewych czyli w czwartym oczku robię kuleczkę  /5 narzutów w jednym oczku przerabiam 5 razy na prawo cały czas,na koniec przeciągnąć i zrobić jedno oczko z tych pięciu..



 Zrobiłam dopiero  33 kwadraty/czyli połowa/,wolno to idzie.
Kwadraty robię w/g schematu.Jeżeli coś jest nieczytelne to proszę pytać.Robię szydełkiem 2,0 do wełny  firmy Clover,polecam jest fantastyczne

15 komentarzy:

  1. piękna czapka:)wcale się tej małej pięknocie nie dziwie że nie chciała jej zdjąc:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. no słoneczko dziękuję za schemacik, ale jeszcze jedno proste pytanie:)
    za każdym razem kończysz kolor obcinając go czy jakoś to można razem przerabiać, zeby nie było tylu nitek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to ani szydełkiem ani drutami władać nie potrafię, ale czapka fantastyczna!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy nam ucieka czas ? I to jak... Nawet moja 6letnia córka pytała mnie niedawno: mamusiu czemu czas tak pędzi.
    Chyba się odważę i zacznę robić kwadraty na wakacjach- schemat jest czytelny nawet ;-) dla mnie :-)
    Tylko pytanie: z czego można zrobić taki pled/narzutę ?
    Weź pod uwagę że KOMPLETNIE się na tym nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Arsarnem-dziękuje i pozdrawiam
    Mirelka- jak zmieniam kolor to ucinam nitkę i przez to oczko zaczynam drugi kolor,zmieniam nitkę na narożnikach i robię 3 oczka łańcuszka i trzy słupki podwójnie nawinięte.Niteczki pod spodem związuje a potem szydełkiem przeplatam pod spodem.
    Imoen ale jakie robisz piękne inne prace!
    Cyrylla dzięki, bo już myślałam że jestem niezorganizowana. Ja robię z włóczki Kotek i Tygrys,oraz resztki różnych moich.Wełenki kupowałam na allegro,Tylko nie kupuj wełny Tygrysek bo jest cieńsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, podziwiam, drutów się nie czepiam ale bardzo mi się takie wytworki podobają. Moje uznanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za schemat! Pytanie: jak połączyć kwadraty w pled? Pozdrawiam ciepło! Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Jago ja też robię pled z kwadratów, ale moje są troszkę inne. Widziałam Twoje kwadraty i między innymi one były dla mnie inspiracją :) Dziękuję !!
    Mam już około 50 szt., a potrzebuję około 200.
    Robię z różnych, w większości akrylowych resztek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mam zamiar zacząć taką narzutę.Robiłam jeden kwadrat na próbę ale Twoje mi się bardziej podobają.Na moim schemacie zamiast czterech słupków są trzy i może dlatego mniej mi się podoba.Skorzystam z Twojego schematu.
    Dziękuję i życzę miłego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko jedyna to juz przyszedl czas robic czapki na zime ;)chyba mnie cos znowu ominelo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bestyjeczka-mnie tez podobają sie Twoje "wytworki"
    Hajduczki- jak będę łączyć to odezwę się, bo sama jeszcze nie wiem jaki wybiorę sposób.
    Alushka moje mają 17,5x17,5 cm ,potrzebuję 70sztuk
    5.monika ja robię podwójnie nawinięte słupki po 4sztuki ,życzę powodzenia i pokazuj swoje kwadraty
    blog niedzielny teraz robię rodzinie, potem będzie czas na zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana dla mnie to jest czarna magia.
    Ale czapeczka przesliczna, poczeka na zimowe dni.
    Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwy i uznanie z mojej strony.
    pozdrawiam
    Ps. czapeczka piekna

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne robótki szydełkowe i na drutach.
    W dalekiej przeszłości było to moje ulubione zajęcie! Kolory do kwadratów świetnie dobrane. Czapeczki na słoiczki( z poprzednich postów)już uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne robótki:) Jestem pod wrażeniem !
    Zapraszam na mojego skromnego dopiero raczkującego bloga.

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu