czwartek, 12 grudnia 2013

Już robi się świątecznie..

Ach jak ja lubię Święta Bożego Narodzenia.
dekoracje domu,pieczenie i gotowanie pyszności
szykowanie prezentów.

Tak na szybko zrobiłam kilka kącików świątecznych , aby zrobic nastrój do pieczenia ciasteczek






Uszyłam swojej wnusi kalendarz adwentowy,w kieszonkach są pudełeczka po zapałkach z prezencikami w środku.




Malwy skończone.
Deska jest bardzo duża i miałam   problemy z umiejscowieniem tej dechy.
 Na dole jest krzywa i nie chciała stać.
Zabierałam się do tego obrazu jak kret do jeża,  nie malowałam oho ho wiele lat .
Zdjęcia zrobiłam w trakcie malowania, bo oczywiście po ukończeniu obrazu nie zrobiłam zdjęć a  właścicielka przyjechała obejrzała i zabrała.
ale jestem zaproszona w odwiedziny to zrobię zdjęcie już na ścianie.

A teraz idę do kuchni i zaczynam piec ciasteczka/ciasto w lodówce dojrzewa/dzisiaj będą pierniczki i rożki waniliowo-migdałowe


Życzę wam kochani dużo uśmiechu,i spokoju!!!

31 komentarzy:

  1. przepiękne malwy, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam malwy , a te Twoje są poprostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki miły, świąteczny klimacik :) ja jeszcze w lesie ;-o
    Ale malunki to jakaś nowość na Twoim blogu :)) bardzo sielskie i swojskie :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie było zamówienie,sielskie białe malwy.
      Renatko czasami maluję a czasami piszę ikony http://wdomuujagi.blogspot.com/search/label/moje%20obrazy

      Usuń
  4. Jaguś a ja się dzisiaj pocieszałam patrząc na Twoje piękne mitenki na moich łapkach...zawsze mi ciepło na sercu gdy je zakładam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś jest mi niezmiernie milo, a ja mam w Twoim sekretowniku swoje skarby,a inne prezenty wiszą na tablicy

      Usuń
  5. A u mnie tylko kalendarz adwentowy jako przedświąteczny akcent wisi. Ale nadrobię! ;)
    Twoje białe malwy jak prawdziwe. Jak w ogrodzie mojej Babci... :) Piękne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malwy pojechały na wieś, więc mialy być "takie prawdziwe"

      Usuń
  6. Cudny kalendarz adwentowy, naprawdę świąteczny. Wnusia pewnie w 7 niebie, nie dość, że kalendarz to jeszcze tyle prezentów dostanie. Malwy również piękne. Mi Bozia tyle talentów nie dała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje świąteczne :) bardzo ładnie uchwycone w obiektywie :) malwy cudowne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę. U mnie to tylko takie przygotowania, że choinka na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie choinki nie ma ,tylko troszkę świątecznie w przedpokoju tak na wejście abym sobie nastrój poprawiała, bo w kuchni pieczenie ciasteczek, a w pokojach trwają porządki.

      Usuń
  9. Niezwykle utalentowana kobieta z Ciebie! Czy jest jakaś technika rękodzielnicza, której dotąd nie opanowałaś? :D Zjawiskowo piękny kalendarz, ciekawe aranżacje, a wszystko pięknie pokazane. Cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rety aż się buziak uśmiechnął, tyle dobrych słów, dziękuję pięknie.
      Dziękuję za komentarz i odwiedziny.

      Usuń
  10. Świetne dekoracje, u mnie też w tym roku czerwone dodatki :) Za to malunek na desce mistrzostwo! Jesteś bardzo zdolna i tego Ci zazdroszczę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie dostaję kompleksów, u Ciebie już tak świątecznie...
    Kwiaty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona deską..! nie dziwie się, że właścicielka od razu ją zabrała :D
    marzą mi się takie kąciki świąteczne! od razu przytulniej w domku :))

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękny świąteczny klimat u Ciebie...malwy cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny klimat . Piekny kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaguś ślicznie u Ciebie...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już tak świątecznie :-) Ślicznie. i kalendarz piękny :-)'
    u mnie juz pierniczki zrobione, wczoraj z Marcysią dekorowałyśmy, zabawa była super i mocno klejąca :-)
    Obraz z malwami mnie zachwycił ...
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Iwonko, ja dzisiaj napiekłam pięć blach pierniczków, teraz chłodzę resztę ciasta i pewnie jeszcze wyjdą 4 blachy.jutro będzie dekoracja

      Usuń
  17. Dekoracje śliczne, trochę się poinspiruję jeśli pozwolisz. Malwy przecudne, napasłam oczy. A kalendarz niesamowity! Szczękę zbierałam z podłogi.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ pięknie pachnie świętami,super,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne dekoracje, a mech i sosna super;))) obraz sliczny;)))pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jeszcze daleko w lesie....i z ozdobami i ze wszystkiem, pięknie Jaguś u Ciebie, świetny kalendarz i kwiaty na desce :)

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu