wtorek, 2 stycznia 2018

Czas szybko mija.
Miniony rok doświadczył mnie mocno chorobami.
wierzę że bedzie lepiej.
najważniejsza jest Rodzina.
Święta z Dziećmi ,Wnukami to jest wielka radość.W tym roku nowy członek rodziny zasiadł do stołu Ida.





dużo radości zawsze jest przy otwieraniu prezentów

A tak wyglądała moje jodła w tym roku


i na koniec Henio

Dziękuję kochani ze  mimo mojego długiego milczenia nie zrezygnowaliście i nadal mnie odwiedzacie, dziękuję za wsparcie w chorobie.
Życzę wszystkim w Nowym Roku dużo zdrowia,szczęścia oraz wszelkiej pomyślności.
jaga

40 komentarzy:

  1. Pięknie i świątecznie, a oczka Idy wielkie jak żaróweczki. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci dużo zdrowia i oby Nowy Rok był dużo lepszy niż poprzedni :)
    Masz cudowną rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dużo zdrowia i pomyślności, żeby ten nowy rok był lepszy. Nie wiem, czy pisałam, ale moja wnusia też ma na imię Ida, w Wigilię skończyła 3 latka.
    Serdeczności moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.Tak Ida to bardzo ładne imię.Twoja Ida jest w najpiękniejszym wieku, biega, pyta i jest pewnie ciągle uśmiechnięta

      Usuń
  4. Jak miło znowu do Ciebie wpaść z wirualna wizyta. Szczęścia w Nowym Roku.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagusiu - akurat dziś pomyślałam o Tobie, gdy patrzyłam na "skrzydło anioła", zawieszone na choince, które mam od Ciebie:))
    Życzę Ci jak najwięcej zdrówka, bo ono jest najważniejsze!
    Piękne masz wnusie! I mój pupil Henio - najpiękniejszy kot na świecie:)).
    Wszystkiego dobrego dla całej Twojej rodzinki, dla Ciebie i dla Twoich kotków: Henia i Kizi!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Kiciuni już nie ma , w czerwcu dostała udaru, a potem zapalenia płuc, niestety nie przeżyła.
      Henio dziękuje pieknie i ja również

      Usuń
  6. No to zdrowego roku zycze! zdrowiej i niech 2018 bedzie lepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miałaś święta:))Młoda oczyska ma cudne:)))i ten apetyt na opłatek:))Samych takich pięknych chwil Tobie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak w domu słychać śmiech dzieci, to serducho się raduje.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia i szczęścia w Nowym Roku!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia kochana!
    i bywaj częsciej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj... w Nowym Roku. Wiele życzliwości i łask z niebios.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego, zwłaszcza zdrówka, a nowe dziecię prześliczne, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowie najważniejsze bo jak jest to i radość jest:-). Dziewczyny począwszy od najmniejszej cudowne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze w te święta jest rodzina. To jest kwintesencją. Reszta to szczegóły.
    Życzę Ci dobrego roku bez chorób. Z resztą sobie poradzisz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja życzę Ci szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, wielu tak rodzinnych chwil i dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego cudownego,wiary,miłości,serdeczności w nowym roku 💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne klimatyczne zdjęcia widzę Waszą radość :)
    Choinka przepiękna . Ogrom dobroci i zdrowia w Nowym roku :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno mnie u Ciebie nie było :) A u mnie tyle zmian - założyłam sklepik internetowy. Może zajrzysz? http://pracowniasielskachata.pl/
    Dorota z Sielskiej chaty

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu