piątek, 18 października 2013

Prezenty,zakupy i Sundaville

Miałam pokazać przedpokój po liftingu, oto kilka zdjęć.
Przedpokój jest ciemny i zdjęcia sa niezbyt.

Po imieninach róże suszą się do moich  kompozycji.
Kilka miesięcy temu kupiłam w Rossmanie czajniczek do parzenia herbaty,biały o ładnym kształcie właśnie takiego szukałam.
Niestety zakup nie trafiony bo herbata przy nalewaniu rozlewa się.




Kolejny dostałam od Patruni ,w kropeczki z Bolesławca jest śliczny i  świetnie nalewa herbatę



Kocham emalię  od wielu lat i mam sporo przedmiotów z Olkusza ,często są obite i np w kolorze czerwonym który to kolor teraz nie występuje u mnie w kuchni.Dlatego czerwienie powędrowały do córci.
a ja kupuję kolejne hi hi


Ta kaneczka jest ze mną już baaardzo długo.
Te rondelki to nowy zakup.


Uszyłam pokrowiec na drukarkę oraz na deskę do prasowania .


Jak przystało na jesień u mnie królują astry i marcinki
Dzisiaj zajęłam się rozmnażaniem Sundaville
W tym roku kupiłam na balkon sundavillę różową tak wyglądała.

Od  koleżanki dostałam sadzonki czerwonej  zobaczę co wyjdzie z moich sadzonek, czytałam że ona bardzo trudno rozmnaża się. .

W moim domu dzisiaj rozchodził się piękny zapach suszonych jabłek, na Boże Narodzenie już będę miała własny susz.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze .
dobrego tygodnia.
jaga

32 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie Jago:))))tk nastrojowo.Też kocham Bolesławiec:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach super wyszedł ten kącik w przedpokoju , piękne zakupy i śliczne kwiatuszki w ogrodzie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zrobiłaś przedpokój:)
    Ja próbowałam przechować sundawillę na następny rok i mi się nie udało:)w połowie zimy dostała tarczówki,skąd?nie wiem i zaraz całą trafiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mnie też nie uda się,ale jestem pozytywnie nastawiona więc może ona odwdzięczy mi się hi hi

      Usuń
  4. Ale się u Ciebie dzieje! Ja mam bardzo długi przedpokój i chudy i nic madrego nie wymyslę, a u Ciebie i piękny, i funkcjonalny. Gary emaliowane też lubię, ale obtłukują mi się w zawrotnym tempie, a i tak je kupuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przedpokój.. taki.. przyjemny, gościnny.. :) aż chce się tam w kąciku przysiąść :D
    dzbanki emaliowe.. jak patrzę to oczami duszy już jestem u babci z pełnym kubkiem mleka.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedpokoj wyglada bardzo fajnie, na zdjeciach jest jasno i przestrzennie. Metamorfoza zdecydowanie udana :) A ja zazdraszczam, bo u mnie jeszcze przedremontowo, ale to dopiero na wiosne zeby sobie przed swietami kramu nie robic ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny masz przedpokój! Gratuluję udanego liftingu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzbanków z Bolesławca zazdraszczam:)
    Fajny klimacik u Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te zdjęcie jabłek - takie smaczne i barwne, prawie czuje ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pokrowiec na drukarkę, mojej tez by się przydał.
    Byłam dziś w firmowym sklepie Bolesławca na ul. Lubartowskiej.
    Jak tam cudnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w którym miejscu jest ten sklep?

      Usuń
    2. Nie daleko od Kowalskiej . Idziesz od dworca Lubartowską do góry w stronę centrum. Mijasz po lewej Kowalską , idziesz dalej prosto i za raz drugi lub trzeci sklep za apteką.
      Na wystawie mają miedzy innymi anioła Tildę , jest ubrana w taki sam strój , jak te niebieskie wzorki:)
      Tak żałowałam , że nie wzięłam aparatu...

      Usuń
  11. Przedpokój fajnie się prezentuje :) Ładne domowe ujęcia :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokrowiec na drukarkę rewelacja!
    i te jabłka suszone, już czuję zapach
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. babajaga05 - decoupage i inne ...18 października 2013 23:09

    Wszystko wygląda pięknie, gustownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo się u ciebie dzieje: miłe dla oka zmiany, ciekawe dodatki oraz skorupy:), kwiaty... i mnóstwo pięknych robótek. Jestem pod wrażeniem!!

    Miłego weekendu
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te garnuszki. Ja też na takie poluję. A przedpokój jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, a sundevilla ma śliczny kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaguś, przedpokój jest ekstra!!! I jak dobrze udało Ci się zrobić ujęcie!! Bardzo mi się podoba! a o reszcie cudownych czajniczków, emaliowanych skorup, to już nawet nie wspomnę!!!!!
    ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bardzo podoba mi się pokrowiec na deskę:) Reszta zdjęć też bardzo dla oka przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaga,
    I przesłać serdeczne pozdrowienie.
    Piękne rzeczy bardzo lubię swoją rondel.
    Piękny, relaksujący weekend chcą
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  20. Jadziu :))
    gdy 15 października złożyłam życzenia imieninowe mojej Mamie pomyślałam też o Tobie ale zanim siadłam do kompa niestety zupełnie o tym zapomniałam :(((
    tak więc spóźnione bardzo, ale bardzo bardzo serdeczne życzenia przesyłam Ci z Legionowa ;))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. och uwielbiam Twój niebieski emaliowany czajniczek! jest piękny! to takie moje jeszcze niespełnione marzenie, bo już nigdzie ich nie ma ;(, pięknie u Ciebie Jaguś :) zmiany wspaniałe :) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszedł Ci przedpokój, bardzo klimatyczny i sielski:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. została do liftingu jeszcze sosnowa szafa, ale to juz latem.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Jagus u ciebie jak zawsze slicznie i sympatycznie! Kolekcja kuchenna jest mega! Tez musze powiedziec ze czajniczki do herbaty czesto wylewaja cos je troche zle robia, ja zawsze mam przy sobie serwetke jak nalewam herbatke bo ciagle gdzies cos kapie;-))) buziaki przesylam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie a w sklepie trudno sprawdzić czajniczek czy rozlewa czy też nie.Również trzymam obok serwetke ale znam czajniczki które ani kropli nie rozlewają.

      Usuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu