środa, 29 lutego 2012

Juleczka i mitenki

Luty uciekł nie wiem kiedy?
Pewnie też takie macie odczucia że czas pędzi jak szalony! 


  Dzień Babci  minął już dawno,ale ja z opóżnieniem pochwalę się . W  przedszkolu Julii odbyło się spotkanie z Babciami i Dziadkami , występy dzieci i wspaniała wspólna zabawa  a potem poczęstunek.
Od Juleczki otrzymałam śliczną karteczkę.

  Na Walentynki przygotowałam takie maleństwa


Zrobiłam  kolejne mitenki szare z rombami i podobne białe z perełkami

Patrunia zrobiła kilka zdjęć Juleczce w czasie kąpieli, piękne zdjęcia i piękna modelka..Hi hi ale jestem chwalipięta.Ale chyba wszystkie Babcie są dumne ze swoich wnuków,


43 komentarze:

  1. Julcia cudowna, a z tym czasem to faktycznie ucieka, widać po dzieciakach jak szybko rosną ...mitenki fantastyczne...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka ta Julka:-) Śliczna buzia, te oczka, sama słodycz:-) Mitenki są boskie. Te szare mi się podobają strasznie:-) Mogłabym sobie ukraść ze zdjęcia? Pozdrawiam dumną babcię:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta Twoja Juleczka
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaga , masz rację zdjęcia piękne , a modelka Śliczna!!!
    Mitenki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna Twoja wnuczka. Specjalne całusy dla niej.Mnie też luty uciekł z kalendarza. Albo nie potrafię sobie wszystkiego poukładać, albo po prostu tak jest, że czas ucieka.Miteńki rewelacja.Mnie zachwyciły szczególnie te białe. Karteczki super i prezenciki godne dumnej babci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Julka to śliczna dziewczynka i jest bardzo dziewczęca. Słodka i delikatna.
    Za dwa lata ja też będę chodzić do przedszkola Emilki na babcine uroczystości :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że każda babcia zachwyca się swoimi wnukami, ale Julcia jest po prostu urocza.
    Mitenki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyna dzieci za szybko rosną hi hi
    Gosia z Zapachu Lawendy-kradnij sobie ,śmiało..
    Marzenko, Fredka -bardzo dziękuję
    Gabraj- chyba ten czas taki szalony teraz...dziękuję
    MariaPar- Kochana nawet nie wiesz jak szybko ten czas zleci .Twoja Emilka jest śliczna
    Muna- dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz wnuczkę!!! A jeszcze w tych różach jak jest ubrana!!!!Mitenki bardzo ładne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna dziewczynka, a w tej sukieneczce wygląda jak królewna :-) Szczęśliwa z Ciebie babcia :-) Mitenki uwielbiam pod każdą postacią, Twoje są bardzo ładne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, juleczka jest piękna a co do uciekającego czasu, wiem coś o tym i mimo, że siedzę w domu to nie potrafię go okiełznać...mitenki super, szczególnie te szare..a ile takie kosztują jaguś ? pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle uroczą masz wnusię:))Słodzi Ci Zycie, to bardzo widać:) Białe mitenki...boskie, chociaż szary to mój ulubiony kolor, wybieram białe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mitenki są świetne, nie ma co mówić:) Ale Twoja Juleczka jest bezkonkurencyjna:))) Śliczna dziewczynka i ma potencjał:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą masz wnuczkę :) , mitenki też super!

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest piękne, ale Julcia jest najpiękniejsza:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wnusia wygląda uroczo. A mitenki -rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. A to wogole byl luty??? ;)
    Piekne te szare mintenki!! pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz Babciu rację, Julcia jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mitenki śliczne- te szare strasznie mi się podobają ! Do końca życia będę pamiętała ich nazwę, bo parę lat temu idąc zatłoczoną ulicą z koleżankami wrzasnęłam do jednej z nich -trochę oddalonej ode mnie, że marzą mi się śliczne MINETKI- mina ludzi mijanych- bezcenna :) Ściskam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wnuczka niezwykle udana- jest śliczna.
    Mitenki bardzo ładne - ciekawy pomysł z tymi koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałą masz wnusię:-) A mitenki przepiękne- białe są rewelacyjne: delikatne, subtelne- klasa sama w sobie :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. U Ciebie mogę :) Mitenki księżniczki i w ogóle wnusia śliczna!
    A nie napisałaś mi gdzie mam kasiorę za sweterek bransoletkowy przesłać

    OdpowiedzUsuń
  23. Jadziu jaka ta twoja wnusia jest urocza, sliczyna dziewczynka:)))))
    Mitenki istne cudenka, ja wiem co pisze:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  24. Julka to śliczna dziewczynka!!!
    Mitenki sliczne.Szczególnie te z perełkami!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Usmiech wnusi -to sama radość.To ogromny dar byc takim 'słoneczkiem 'obdarowanym.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Julka jest przecudna, dziecko do zjedzenia normalnie ;p

    a białe mitenki jak nic mi sie kojarza z komunia, bo to juz maj niedlugo hehe
    A luty? a byl wgl taki miesiac? ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaga, dziękuję za komentarz na moim blogu - jak zwykle bardzo miły i wyczekiwany. Wnusia cudna, a prezenty dla Babci muszą być dla Ciebie na pewno bardzo miłe. Te robione własnoręcznie doceniam najbardziej.
    Jaga, tak jak pisałam na DB-blogu, z niecierpliwością czekam na publikację u Ciebie pisanek z Toile de Jouy.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Modelka prześliczna! I jakie ma urocze loczki i piękne imię na dodatek :))) a mitenki.. cudo.. szczególnie te szare, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna dziewczynka. Ma przepiekne loczki i cudną sukienkę.
    Podziwiam Twoje pracena drutach i szydelku.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  30. Wcale a wcale Ci się nie dziwię. Jak będę mieć kiedyś taką Juleczkę, to też będę się nią zachwycać. A poza tym prawda jest taka, że Juleczka jest śliczną dziewczynką, więc masz wręcz obowiązek tych zachwytów :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne mintentki, te szare szczególnie mi w oko wpadły. Ale fakt faktem, że najbardziej urodziwe dzieło w tym poście - to WNUCZKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Julka jest słodziutka i wcale się nie dziwię z tych zachwytów. Śliczną masz wnuczkę.Mitenki są SUPER!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Mitenki piękne a wnuczka jeszcze piękniejsza!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaguś śliczna ta Twoja wnuczka -rzeczywiście jak modelka.Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Wnusia jest śliczną dziewczynką ( po babci zapewne:D) A mitenki piękne i wiem co mówię:DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Wnusia cudowna tak jak i Twoje prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet:D

    OdpowiedzUsuń
  38. mitenki, no to się nauczyłam nowego słowa. ale te szare są przecudnej urody. jakbym umiała robić takie cuda... no ale wychodzą mi jedynie prawe oczka. cóż. podziwiam i powiem w sekrecie, od kilku sezonów szukam właśnie takich, a te są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudna dziewczynka:) Julki są fajne wiem co mówię, bo mam córeczkę o tym imieniu:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Karteczka od Julci przepiękna, aż serce się raduje widząc takie dzieło od wnusi ,mitenki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu