środa, 24 listopada 2010

Losowanie i niespodzianka

Wybiła godzina i już jestem na tym świecie 60 lat.Jestem wdzięczna Bogu za te lata,,ale o tym już pisałam,czas na najważniejsze.
Dziękuję za życzenia, jesteście kochane pisząc o wieku...A tak a propos, zdjęcie na blogu jest autentyczne ,było zrobione cztery lata temu w Paryżu, wtedy byłam z młodzieżą na warsztatach artystycznych w Orleanie.
Uwielbiam internet za możliwość kontaktu z ludżmi o podobnych zainteresowań i wrażliwości estetycznej.
A teraz do losowania.
Losowania dokonała maszyna Random.
Wrzuciłam 89 numerków i maszyna wylosowała numerek  19 to jest Aagaa z Oazy.
z całego serca gratuluję!
Aga proszę o maila chodzi o ustalenie kolorów.


  Otrzymałam od  Małgosi  piękny prezent, karteczkę i śliczny spersonalizowany magnesik.
Julia dostała od babci  w prezencie serducha na choinkę. Serduszka uszyłam z wypustką,która dostałam od Jolinki. .,Jolinko teraz wiem jak ciężko wszyć tą pasmanterię, stąd troszkę krzywo wyszło.
Nadal  mam problem z wklejeniem zdjęć, dopiero   w edycji HTML zobaczyłam że wkleiłam znów podwójne zdjęcia.
W piątek idę do szpitala, nie będę miała kontaktu internetowego  i będzie mi smutno bez Was.Do pogadania za tydzień.



26 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Piękne serduszka zrobiłaś :)
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycieżczyni a Twobie dziękuję za miłą zabawę i życzę kolejnych 60 lat, wszystkiego dobrego
    Pozdrawiam cieplutko!
    Serduszka śliczne uszyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję podwójnie: "wylosowance" i Tobie raz jeszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i gratuluję Adze z Oazy.A serducha uszyłaś piękne. Złote rączki posiadasz:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę samych pogodnych i radosnych dni!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jago, to dopiero 60 lat! Życzę Ci, by każdy Twój dzień zaczynał i kończył się uśmiechem a wspaniałe pomysły artystyczne sypały się jak z rękawa. Wszystkiego miłego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Поздравляю победительницу и хозяйку блогга!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jago :-) Sto lat jeszcze raz i spełnienia marzeń i szczęścia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, Chciałam powiedzieć Ci, że kobiety takie, jak Ty dają wszystkim młodszym coś bardzo cennego, nieocenionego wręcz - pomagają nie bać się upływu czasu w świecie, gdzie chwilami można odnieść wrażenie, że życie kończy się po 30tce.
    To co robisz, że masz pasję - jest piękne. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczęśliwej 19-tki :-)
    Jeszcze raz moc serdeczności i oby w sercu panował ciągle maj :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane dziękuję,,dzięki Waszym komentarzom,dostaję potężnej mocy,i chęci do działania.
    Żywię się nimi jak wampirek hi hi
    Pyatanie zadam ile widzicie zdjęć z serduszkami jedno czy dwa?Bo ja widzę tylko jedno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluje Agusi:) A Tobie jeszcze raz ślę usciski z wiadomego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaguś, jeszcze raz ściskam z okazji urodzin i życzę bys ten optymizm jakim tryskasz zachowała w sobie jak najdłużej. A Adze gratuluję - mieć coś wydzierganego ręka Mistrzyni - bezcenne!!!
    PS. dziś zdjęcie z aniołkowymi serduszkami jest jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Mira,,bo ja zdjęcia z trzema aniołkowymi serduchami nie widzę buuu

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej. Świąteczne serducha pełne uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są ozdoby świąteczne. W prawdziwych kolorach świątecznych. A Tobie jeszcze raz życzę wszelkiej pomyślności :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, wszystkiego najlepszego- zabrzmi zbyt banalnie!!!Tobie trzeba życzyć wielkiego powera do każdych działań, jeszcze więcej zdrowia, pociechy z wnuczki i wielkiego wsparcia wszystkich którzy Was kochają!!!:))Trzymaj się Jago kochana, za tydzień nam opowiesz o przystojnych lekarzach;)) Powodzenia i sto lat raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jagus pomyslności.Dzięki za zabawę.Buziolki-aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę ja???Jaka niespodzianka!

    A dla Ciebie zyczenia wszystkiego najlepszego przesyłam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaguś szczęścia i radości na następną 60 i zdrowia oczywiscie .Do siebie idziesz czy o nas do tego na sz. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. po pierwsze wszystkiego naj:) a po drugie... trzymaj się cudowna kobieto :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się do wszystkich ciepłych życzeń urodzinowych.Bądź zawsze taka optymistyczna. Pewnie wiesz o tym że to zaraźliwe , dlatego tu zaglądam, między innymi.Zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzien dobry.Dzięki za odwiedzenie naszego bloga.Zapraszamy na naszą stronę www.losalpaqueros.com
    Zosia i Janusz

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaguś, napisz coś, już chyba wróciłaś ze szpitala??????????!!!!!!!!!! Jomo

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu