środa, 19 października 2011

Pyszny sos paprykowy

Remont jest na finiszu, w przyszłym tygodniu jadę po kanapę do IKEA i pochwale się pracami.
Sezon przetwórstwa już się kończy, ale nie miałam kiedy pokazać swoich zapasów.
Tym razem polecam sos paprykowy z bazylią,


jest rewelacyjny, można podawać jako przystawkę do kanapek,drugiego a także dodając mięso mielone jest świetnym sosem do spageti
w tym roku miałam dużo ogórków ,robiłam sałatki z curry i kurkumą




Otrzymałam piękne i niespodziewane prezenty od Marii-Par.Byłam tak zaskoczona że nie chciałam, przyjąć od listonosza paczki twierdząc że to pomyłka hi hi

37 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda pięknie, a sos paprykowy koniecznie muszę wypróbować :) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zapasów :) Mi udało się na razie wsadzić do słoików trochę konfitury z dyni, jeszcze do gruszek sie przymierzam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące zapasy:0)aż ślinka cieknie:)Pozdrawiam ciepluko

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj....az dostałam slinotoku...chyba wypróbuję:))))a prezencików i końca remontu jestem ciekawa:))-pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Pani Domu!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetwory wyglądają pięknie! A jaką kanapę kupujesz? - zapytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladaja te przetwory, zazdroszcze normalnie bo ja nigdy nic w sloikach nie zamykalam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez zapasy! super, zapisalam wszystkie przepisiki. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Sos kuszący, uwielbiam bazylię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko wyglada wspaniale i apetycznie, ten sos musi pachniec, ze ho ho..
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis ciekawy!Nie znam takiego.
    A zapasy masz imponujące!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej Jaguś jak u Ciebie przytulnie dzięki tym przetworom :-) Podziwiam za zdolności i chęci :-)a prywatnie pragnę zadac CI zapytanie o cieplutkie mintenki szare i z warkoczowym wzorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zapasiki.miam miam .na zime jak znalazl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zapasy do tego takie 'eleganckie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej prawdziwa fabryka przetworow u Ciebie. Sos z papryki wydaje mi sie ciekawy. Chce go wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  16. w tym roku sos paprykowy już rozdzielony, dzieciom najbardziej smakuje.
    Malflu proszę o maila w sprawie mitenek

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako wielbicielka jarzyn,a szczegolnie papryki, cukinii i baklazana, z cala pewnoscia ten sosik zapisze do moich przepisow :)
    A Ty bylas juz taka pilna ze az strach popatrzec na swoje, wlasne lenistwo, bo w porownaniu z Toba nabiera ono olbrzymich rozmiarow:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponujące zapasy. Marzy mi się spiżarnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam! Ale będziesz miała pyszne dania w zimie z tymi dodatkami zrobionymi własnoręcznie! :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapasy imponujace,,zima nic zlego zrobic Ci nie moze..masz tyle lata w slojach. zamkniete.Pracus i dobra gospodyni..tyle moge powiedziec o Tobie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam sposób w jaki ubrałaś słoiczki i zazdroszczę zapału w robieniu przetworów.

    OdpowiedzUsuń
  22. no właśnie, sezon paprykowy a u mnie nic się z tym nie robi :( chyba wpadnę do Ciebie na spagetti :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A jakie pięknie ozdobione słoiczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Och jak pysznie i pięknie:))

    Serdecznie dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowa. Pozdrawiam ciepło i posyłam uściski.

    Peninia

    OdpowiedzUsuń
  25. zmałpowałam ten sosik. Rewelacja, pychtka. Bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcyjna Pani domu!!! Remontuje, wekuje i jeszcze dba o estetykę słoiczków:)))Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zapasy. Sos wypróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Remont - życzę szybkiego końca!
    A ten sos - nie można było wcześniej przepisu, nie można ??? - ale i tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sos na pewno jest pyszny, a słoiczki wyglądają cudnie ! Świetne zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie tu u Ciebie i smakowicie. Zazdroszczę takich zapasów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaguś kochana ależ zapasów narobiłaś! Ciekawe jak Twoja kanapa i inne robótki. Koniecznie coś napisz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie dość, że pewnie pyszne, to jeszcze cudnie wyglądają np. na kuchennej półce :) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne przetwory, tagi i słoiczki wraz z zawartością są urocze :) zazdroszcze takiego wekowego dorobku :) a przepis na sos paprykowy podam dalej mamie, ona sie w paprykach rozmiłowuje :)

    OdpowiedzUsuń

http://www.pinspire.pl/images/follow-button1.png

Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu